Pages

Saturday, March 02, 2013

Kekuasaan ALLAH

          Salah satu kesukaan aku ialah melihat Awan ciptaan ALLAH. boleh dikatakan setiap kali aku keluar atau bilamana kesempatan aku memijak bumi pastinya aku akan menongak kelangit melihat indahnya ciptaan ALLAH. kadangkala hati ku sebak dan sayu apabila aku melihat perbagai lakaran bentuk dari gumpalan gumpalan awan yang cantik. sememangnya awan dibumi Hungary nie terlalu cantik. kebetulan satu petang ketika aku keluar sambil mengambil gambar di Heroes Square pandanganku terpegun bila aku lihat suatu gumpalan awan yang bergitu indah. tanpa membuang masa terus aku abadi kan dengan camera Canon ku. hanya seketika sahaja dan akhirnya gumpalan itu terus berlalu di bawa angin petang.

                                          gumpalan Awan yang berbentuk Kalimah ALLAH


aku fokuskan dengan jelas Kalimah ALLAH dari gumpalan Awan

0 comments:

Post a Comment