Pages

Friday, January 06, 2012

"Usiaku"

Friday Jan 6
hari ini...
Tanggal Jan 6 tahun 2012
bertambah lagi usiaku.
hari ini usiaku sudah menjangkau 41 tahun.
angka 41 bukan bererti berakhirnya perjalanan hidupku..
bukan bererti aku menangis...
tiada istilah menangis didalam hidupku
aku perlu kuat semangat
kerana aku tahu...
ALLAH masih sayang kepada diriku
diberi NYA ujian terhadap diriku...
alhamduliaALLAH...
dengan ujian itu membuatkan diriku semakin berani menempuh dugaan hidup
dugaan hidup juga menjadikan aku kenal siapa diri aku sebenarnya
Ya ALLAH..
sesungguhNYA
ENGKAU adalah PENCIPTA ALAM
ampunni segala dosa dosa hamba MU ini
ampuni segala dosa dosa kedua ibubapaku
ampuni segala dosa dosa ahli keluargaku
ampuni segala dosa dosa umat Muhammad
...................................
..................................
.................................
Ya ALLAH...
sekiranya aku dimatikan ..
aku bermohon kepadaMU
matikan aku didalam keimanan
Makbulkanlah Doa hamba Mu ini
amin...amin...amin

0 comments:

Post a Comment